Μεγάλη έρευνα κορυφαίων επιστημόνων από το εξωτερικό για τη λειτουργία του εκπαιδευτικού μας συστήματος

 fresh-education 
Μία ομάδα κορυφαίων επιστημόνων από το εξωτερικό είναι έτοιμη να εξετάσει τα μυστικά του εκπαιδευτικού μας συστήματος..

  Πώς εξηγείται ότι ο χρόνος στην κοσμολογία, στη βιολογία και στην ανθρώπινη ιστορία φαίνεται να ρέει αποκλειστικά από το παρελθόν προς το μέλλον;

 Αν όμως ο χρόνος «ρέει» προς μία και μόνο κατεύθυνση ενδέχεται κάποτε να τελειώσει; Υπάρχει περίπτωση η φορά του χρόνου να αλλάξει, και αυτός να  ρέει από το μέλλον στο παρελθόν;

Είναι μερικά από τα ερωτήματα που προσπάθησε να απαντήσει ο μεγάλος νομπελίστας  Ιλιά Πριγκοζίν  στο βιβλίο του «Το Βέλος του χρόνου».

Απάντηση σε αυτά τα βασανιστικά ερωτήματα του Ιλιά Πριγκοζίν  έδωσε πρόσφατα η γραφειοκρατία της χώρας μας με μία Πρόσκληση σε συνέντευξη υποψήφιων Διευθυντών Σχολικών Μονάδων  ενώπιον του ΠΥΣΠΕ Επιλογής Στελεχών Εκπ/σης, για τη διαδικασία κρίσης και επιλογής Διευθυντών Σχολικών Μονάδων της Διεύθυνσης Π.Ε Δ Αθήνας( περιόδου 2007-2011).

Είναι έτοιμη λοιπόν μία "ομάδα κορυφαίων επιστημόνων από το εξωτερικό" να εξετάσει φαινόμενα όπως αυτά που διαβάζουμε  στο f/b του  εκπαιδευτικού Χρίστου Σαπρίκη :

 

 Την Κυριακή περνάς συνέντευξη;
- Εγώ; Τι συνέντευξη;
- Καλούν όλους όσους έκαναν αίτηση για διευθυντές το 2007 να περάσουν πάλι από συνέντευξη για να ξαναφτιάξουν τον πίνακα επιτυχόντων «σωστά».
- !!!

10 χρόνια έκανε να ολοκληρωθεί η εξέταση της ένστασης ενός υποψηφίου διευθυντή. Και η λύση που έδωσε το δικαστήριο μετά από 10 χρόνια ήταν να ξαναγίνει ο πίνακας των διευθυντών του 2007 «σωστά».

10 χρόνια μετά το Υπουργείο Παιδείας «υλοποιώντας» την απόφαση στήνει ένα καινούριο συμβούλιο επιλογής, καλεί πάλι τους τότε υποψήφιους διευθυντές, ζωντανούς, πεθαμένους, συνταξιούχους και μη, να τους «κρίνει» από την αρχή και να βγάλει ένα «νέο» πίνακα διευθυντών. Αυτή τη φορά «σωστά».

Να τους κρίνει με μια διαδικασία και έναν νόμο που έχει ήδη καταργηθεί.

10 χρόνια μετά.

Για 7 ημέρες η Ελληνική Δημοκρατία στη γειτονιά μας, με τη δέουσα σοβαρότητα που αρμόζει στην περίσταση, θα μπει σε μια σουρεαλιστική χρονομηχανή για να «διορθώσει» ένα λάθος.

Για 7 ημέρες εκατοντάδες εργατοώρες θα καταναλωθούν, φαιά ουσία θα σπαταληθεί για να βρεθούν οι κατάλληλες ερωτήσεις στους υποψηφίους ώστε να γίνουν όλα «όπως πρέπει». Δεκάδες υπογραφές και σφραγίδες θα μπουν, κιλά καφέ θα καταναλωθούν, μικρές συνωμοσίες θα εξυφανθούν για άλλη μια φορά για να μην έχουμε στεναχώριες.

10 χρόνια μετά.

Και αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία, υποθέτω οι «νέοι σωστά επιλεγμένοι» επιτυχόντες διευθυντές θα καβαλήσουν και αυτοί τη χρονομηχανή για να πάνε στα σχολεία τους και να αναλάβουν υπηρεσία.

- Πες ότι κάποιος που έγινε διευθυντής σε ένα Δημοτικό Σχολείο το 2007 και τώρα με τη «νέα» κρίση δεν γίνει; Τι θα κάνουμε τότε; Ρωτάει απ' το απέναντι γραφείο.

- Εγώ προτείνω να πάει στο σχολείο, να σβήσει με μπλάνκο την υπογραφή του από τα πρακτικά και να βάλει τον «καινούριο» να τα ξαναϋπογράψει. Πετάγεται κάποιος από δίπλα.

Τρολάρουμε την πραγματικότητα γιατί η επόμενη λύση είναι να μετακομίσουμε ομαδικά όχι σε άλλη χώρα αλλά σε άλλον πλανήτη.

Και έχεις από κοντά και τους άλλους να συζητάνε όλο σοβαρότητα ευρώ ή δραχμή!

- Εσύ τι θα κάνεις τελικά; Θα πας στη συνέντευξη;
- Δεν είσαι σοβαρός μου φαίνεται.


Το έγγραφο πρόσκλησης Υποψήφιων Διευθυντών για το έτη  2007-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: