Επικαιροποίηση στοιχείων εκπαιδευτικών στο Online Σύστημα Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων




  Λιόντος Βασίλειος, Δασκάλος Αγγλικών στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Μετσόβου, αιρετού ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων


Από την καθημερινή μου επαφή και επικοινωνία με συναδέλφους και συναδέλφισσες σχετικά με την επικαιροποίηση των στοιχείων μας θα ήθελα να αναφέρω και να τονίσω τα εξής:
1. Η προθεσμία για την επικαιροποίηση των στοιχείων μας λήγει την Παρασκευή 20.01.2017. Εκτιμώ βέβαια πως το υπουργείο θα μπορούσε να δώσει μια παράταση ώστε να εξυπηρετηθούν οι συνάδελφοι και οι συναδέλφισσές μας και το θεωρώ αρκετά πιθανό. Ήδη κάποιοι σύλλογοι εκπαιδευτικών ανά την Ελλάδα έχουν αποστείλει το παραπάνω αίτημα προς το υπουργείο Παιδείας.
2. Μπαίνετε στη διεύθυνση https://teachers.minedu.gov.gr/Empl/Index με τους κωδικούς από το sch.gr. Σε περίπτωση που δεν έχετε κωδικούς, κάνετε εγγραφή στο sch.gr και αποκτάτε username και password. Aν έχετε χάσει ή έχετε ξεχάσει τους κωδικούς σας, κάνετε ανάκτηση αυτών στο σχολικό δίκτυο. Στην προκειμένη περίπτωση η ανάκτηση των κωδικών γίνεται εύκολα είτε με mail ή με sms αν τα είχατε αναγράψει κατά την εγγραφή σας. Σε διαφορετική περίπτωση πρέπει να προβείτε σε αποστολή fax.
3. Επικαιροποίηση, όπως κατ'επανάληψη έχω γράψει, ισοδυναμεί με έλεγχο των στοιχείων μας και συνεπώς με επικαιροποίηση-ανανέωση-ενημέρωση αυτών αν χρειαστεί.
4. Αν κάποιοι-ες διαπιστώσετε λάθη ή παραλήψεις, στο κουτάκι "Νέο αίτημα" αποστέλλετε προς τη Δ/νση που ανήκετε το θέμα με την περιγραφή του. Έχετε τις κάτωθι επιλογές (η μία αφορά σε θέματα που αφορούν στο μητρώο και η άλλη στις υπηρετήσεις μας):
α. Εδώ βλέπετε το μητρώο σας όπως είναι τώρα καταχωρημένο στο eDataCenter. Αν χρειάζονται διορθώσεις μπορείτε να στείλετε το αίτημα σας στην Διεύθυνση που έχει τον προσωπικό σας φάκελο πατώντας εδώ Νέο αίτημα
β. Βλέπετε τις υπηρετήσεις σας όπως είναι τώρα καταχωρημένες στο eDataCenter. Αν χρειάζονται διορθώσεις μπορείτε να στείλετε το αίτημα σας στην Διεύθυνση που έχει τον προσωπικό σας φάκελο πατώντας εδώ Νέο αίτημα
Ελέγξτε ακόμη το ΦΕΚ διορισμού, το μισθολογικό κλιμάκιο, το βαθμό σας, αλλα΄και εν γένει τις υπηρετήσεις (σχολική μονάδα, χρονικό διάστημα υπηρέτησης).
5. Η Δ/νση ΠΕ Ιωαννίνων εξ' όσων γνωρίζω, επιλαμβάνεται άμεσα την ίδια ημέρα ή την αμέσως επόμενη και προβαίνει στις αντίστοιχες διορθώσεις.
6. Τα περισσότερα προβλήματα εστιάζονται στις υπηρετήσεις. Σε πολλούς συναδέλφους δεν αναγράφονται όλα τα σχολεία στα οποία έχουν υπηρετήσει, αλλά των τελευταίων 5 ετών και άρα αναγράφονται μόνο τα μόρια που αναλογούν. Σε άλλους διαπιστώνονται λάθη στα μόρια συνολικής υπηρεσίας ή στα μόρια δυσμενών συνθηκών, ενώ σε άλλους δεν εμφανίζεται η προϋπηρεσία τους ως αναπληρωτών ή ωρομισθίων.
7. Στο πεδίο ''Αιτήσεις μετάθεσης'' δεν υπάρχει κάτι ενεργό, αλλά η αναγραφή ''Σύντομα θα είναι διαθέσιμες και οι δικές σας αιτήσεις μετάθεσης-τοποθέτησης - βελτίωσης της τρέχουσας σχολικής χρονιάς'', γεγονός που σημαίνει ότι θα πρέπει να αναμένουμε ανακοίνωση στο μέλλον από το υπουργείο Παιδείας.
8. Τέλος σας αναφέρω ότι η επικαιροποίηση αφορά σε όσους επιθυμούν να κάνουν αίτηση μετάθεσης (εντός - βελτίωση ή εκτός ΠΥΣΠΕ ή αίτηση οριστικής τοποθέτησης). Θεωρώ πως δεν χάνουμε και κάτι αν όλοι προβούμε στην επικαιροποίηση των στοιχείων μας.
ΜΗΝ αναζητάτε κουτάκι με την ένδειξη ''επικαιροποίηση'' γιατί πολύ απλά ΔΕΝ υφίσταται.

Δεν υπάρχουν σχόλια: