Κακοί βαθμοί; Αγαπημένε μου μπαμπά, ...υπάρχουν και χειρότερα!



Αγαπηµένε µου µπαµπά,
Λυπάµαι πολύ που βρίσκοµαι στη δυσάρεστη θέση

να σου πω πως έφυγα µε το καινούριο µου αγόρι. Βρήκα επιτέλους την αληθινή αγάπη! Αχ … να µπορούσες µόνο να τον έβλεπες! Είναι τόσο όµορφος µε τα τατουάζ και τα σκουλαρίκια, και τόσο αγέρωχος πάνω στη µεγάλη και γρήγορη µηχανή του! Αλλά δεν είναι µόνο αυτό … Επιτέλους είµαι έγκυος! Ο Αµπντούλ λέει ότι θα είµαστε µια χαρά στο τροχόσπιτό του καταµεσής στο δάσος και ότι θέλει να κάνουµε πολλά παιδιά. Αυτό βέβαια είναι και το δικό µου όνειρο! Ανακάλυψα επίσης πως η µαριχουάνα δεν κάνει κακό. Γι’αυτό αποφασίσαµε να την καλλιεργούµε για εµάς και τους φίλους µας όταν θα ξεµένουµε από κοκαϊνη και έκσταση. Εν τω µεταξύ, ελπίζω η επιστήµη να βρει σύντοµα τη θεραπεία για το AIDS και να µπορέσει ο Αµπντούλ να γίνει καλά! Το αξίζει! Μπαµπάκα µου, δε θέλω να ανησυχείς για µένα. Είµαι πια 15 ετών και ξέρω να φροντίζω τον εαυτό µου. Κι έπειτα, ο Αµπντούλ είναι τόσο δυνατός µε τη σοφία και την πείρα των 47 χρόνων του. Με καθοδηγεί και µε συµβουλεύει µε τον καλύτερο τρόπο για τις επιλογές µου, όπως για την επιλογή µου να ασπαστώ τον ισλαµισµό. Ελπίζω να έρθω να σε βρω σύντοµα, έτσι θα σου δοθεί η ευκαιρία να γνωρίσεις τα εγγονάκια σου! • Με αγάπη Το λατρεµένο σου κοριτσάκι!..

. Η συνέχεια του γράµµατος • Υ.Γ. 
  Πλάκα σου κάνω, µπαµπά!  
Coolare!   Είµαι στη Μαρία.  
 Απλώς ήθελα να σου πω πως στη ζωή υπάρχουν πολύ χειρότερα πράγµατα από τους βαθµούς του τριµήνου που θα βρεις στο κοµοδίνο!

Από Η αξιολόγηση του µαθητή Αλβανόπουλος Γεώργιος Σχολικός Σύµβουλος 4ης Περιφέρειας
 file:///C:/Users/user/Downloads/H%20ajiologhsh%20tou%20mathiti%20(1).pdf
 http://www.i-diadromi.gr/2013/06/blog-post_5839.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: