Υποδοχή και υποστήριξη μαθητή με ΔΕΠ-Υ στη σχολική τάξη






Μια περιληπτική και κατατοπιστική παρουσίαση του  Σχολικού Συμβούλου κ. Μπότσα Γεώργιου που αφορά την υποδοχή και ομαλή ένταξη των παιδιών με ΔΕΠΥ στο περιβάλλον του σχολείου.
  
Οι  άξονες  παρουσίασης

Σημάδια μέσα στην  τάξη
 
Ό,τι μοιάζει με ΔΕΠ-Υ δεν είναι ΔΕΠ-Υ

Τι χρειάζεται (γενικά)

Άξονες διδακτικής παρέμβασης

Διδακτική παρέμβαση
Οργάνωση περιβάλλοντος τάξης
Οργάνωση της διδασκαλίας
Προετοιμασία αξιολογικών διαδικασιών (Διαγωνίσματα, δραστηριότητες στην τάξη)
Προσαρμογές για τη διαχείριση της προσοχής
Ενίσχυση οργανωμένης συμπεριφοράς








Δεν υπάρχουν σχόλια: