Φέρε τον Άγγλο με 700 ευρώ και χωρίς απόσπαση.Θα τα παρατούσε την επόμενη μέρα μετά τον αγιασμό





 fresh-education
Ποιος εκπαιδευτικός εργάζεται σε τέτοιες συνθήκες που όσο πάνε γίνονται απίστευτα πιεστικές;

Αν για μια  σχολική χρονιά αντικαθιστούσαν  όλους τους Έλληνες εκπαιδευτικούς  εκπαιδευτικοί από άλλες χώρες,  θα τα παρατούσαν την επόμενη μέρα μετά τον αγιασμό, χωρίς δεύτερη σκέψη.

Τα χαρακτηριστικά του καλού εκπαιδευτικού, μόνο για την Ελλάδα.  Τι άλλαξε;

Στην Ελλάδα ο εκπαιδευτικός:

 Είναι επαγγελματίας
Είναι επαγγελματίας,  γιατί πολλές φορές, με τρόπους που ο ίδιος γνωρίζει καλά, κάνει τα σχολεία να λειτουργήσουν.
(Σημ. Τα σχολεία στην Ελλάδα στελεχώνονται πλήρως  με προσωπικό 4 έως 8 μήνες μετά την έναρξη των μαθημάτων ή και μερικές φορές 10 μέρες πριν το τέλος της σχολικής χρονιάς. Φέτος τα σχολεία ΝΑΙ! θα λειτουργήσουν, αλλά αυτό θα οφείλεται στον επαγγελματισμό του Έλληνα εκπαιδευτικού και στην  εξοικείωσή του  χρόνια τώρα με δύσκολες επαγγελματικές συνθήκες)

Είναι  πολυμήχανος
Είναι  πολυμήχανος, γιατί εκτελεί παράλληλα με τη δουλειά του και άλλες  δουλειές όπως του νοσοκόμου, του σερβιτόρου, του συντηρητή, του κοινωνικού λειτουργού,  του εκφορτωτή , του κλειδαρά, του υδραυλικού, του μεταφορέα, και άλλες πολλές)
(Σημ. Στα ελληνικά σχολεία δεν υπάρχει άλλο υποστηρικτικό προσωπικό εκτός από  καθαρίστριες.Αλλά και οι  ίδιες οι καθαρίστριες κάνουν κi άλλες δουλειές όπως τραπεζοκόμοι, μαγείρισσες κ.α )

Είναι σε εγρήγορση
Είναι σε εγρήγορση, με τα υπάρχοντά του πάντα έτοιμα, για να υπηρετήσει στις πιο απομακρυσμένες περιοχές της χώρας, ειδικά αν είναι αναπληρωτής.
( Σημ. Στην Ελλάδα οι τοποθετήσεις αναπληρωτών  βγαίνουν πάντα τελευταία στιγμή. Μερικές φορές ανακοινώνονται μετά την έναρξη του σχολικού έτους. Φέτος για πρώτη   φορά μάλλον θα ανακοινωθούν νωρίτερα, αλλά τι να το κάνεις, αφού όπως δείχνουν οι αριθμοί πολλοί δε θα δουλέψουν)

Είναι προσαρμοστικός.
Δείχνει μεγάλη προσαρμοστικότητα στα  νέα δεδομένα που κάθε φορά ο νέος Υπουργός Παιδείας  «οραματίζεται» για την εκπαίδευση.
(Σημ. Στην Ελλάδα οι Υπουργοί Παιδείας αλλάζουν κάθε χρόνο σχεδόν και όλοι τους έχουν “νέες” ιδέες για την εκπαίδευση. Ειδικά το σχ. έτος 2016-2017 οι  εκπαιδευτικοί, με τη νέα ιδέα να μετακινούνται από βαθμίδα σε βαθμίδα, πρέπει να δείξουν  προσαρμοστικότητα χαμαιλέοντα ).

Είναι κακοπληρωμένος
Είναι κακοπληρωμένος , και ιδιαίτερα ο  νέος εκπαιδευτικός, σε τέτοιο βαθμό , που η επιβίωσή του είναι δύσκολη.
( Σημ. Δε χρειάζεται σημείωση ή  φέρε τον Άγγλο με 700 ευρώδώ 3.500 παίρνει και όλα του φταίνε  )

Είναι ανεκτικός
Είναι ανεκτικός με την ιδεολογία που καλλιεργείται από γονείς αλλά και Υπουργούς Παιδείας, ότι δεν εργάζεται όσο πρέπει.
( Σημ. Υπουργοί Παιδείας της Ελλάδας ρίχνουν τα προβλήματα της εκπαίδευσης στους εκπαιδευτικούς )

Είναι ονειροπόλος
Είναι ονειροπόλος γιατί ονειρεύεται μια καλύτερη εκπαίδευση που ποτέ δε την έχει ζήσει και μάλλον δε θα τη ζήσει ποτέ.
( Σημ. Αυτή η εικόνα είναι πιο ολοκληρωμένη σε  Έλληνες εκπαιδευτικούς που κοντεύουν στην συνταξιοδότηση  και απογοητευμένοι βλέπουν ότι τίποτα δεν άλλαξε, εκτός από  την ηλεκτρονική πλατφόρμα του περιβόητου  my school )

Είναι παραγκωνισμένος
Είναι παραγκωνισμένος γιατί πάντα εφαρμόζει  εκπαιδευτικές πολιτικές που έχουν συλλάβει και οργανώσει άτομα που βρίσκονται μακριά από τον ενεργό χώρο της σχολικής τάξης. 
(Σημ. Ποτέ δεν του έχει ζητηθεί η άποψή του για αυτό που πρόκειται να εφαρμοστεί αν και πάντα οργανώνονται εθνικοί διάλογοι για τα "μάτια του κόσμου")

Είναι υπομονετικός
Είναι υπομονετικός με ανθρώπους που του υποδεικνύουν, ως ειδήμονες, πώς θα κάνει τη δουλειά του.
( Σημ. Στην Ελλάδα  όλοι έχουν άποψη για τη διδασκαλία και το έργο του εκπαιδευτικού αν και ο εκπαιδευτικός δεν έχει υποδείξει  σε κανέναν  πώς να κάνει τη δουλειά του)

Είναι ευέλικτος
Είναι ευέλικτος , γιατί παρά τις άνωθεν εντολές για τον τρόπο διδασκαλίας του  στην τάξη και τις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες έχει την επαγγελματική ικανότητα να διαμορφώνει ο ίδιος τη διδασκαλία του σύμφωνα με τις ανάγκες των μαθητών που αυτός γνωρίζει καλά.

Και πόσα ακόμα....

.Σημ. Το ότι αναφερθήκαμε στον τίτλο του άρθρου σε συγκεκριμένη χώρα δεν έγινε τυχαία αλλά με το σκεπτικό ότι οι Άγγλοι που πρόσφατα αποχώρησαν από την Ε.Ε μας άφησαν παρακαταθήκη και τις τυπολογίες αξιολόγησής τους, που σύμφωνα με δηλώσεις, εμείς οι Έλληνες εκπαιδευτικοί θα πρέπει να ακολουθήσουμε.  



Δεν υπάρχουν σχόλια: