Virtual απολυτήρια και προαγωγές μαθητών



 fresh-education

Η  συζήτηση που αναπτύχθηκε μεταξύ καθηγητών σε ένα forum για τη βαθμολογία ενός ανώνυμου μαθητή αναδεικνύει πολλά σημαντικά ζητήματα σχετικά με το θέμα της βαθμολόγησης.

Μήπως κάποιοι μαθητές παίρνουν απολυτήρια που δεν αντικατοπτρίζουν τελικά ένα επίπεδο γνώσεων και ικανοτήτων; Μήπως κάποιοι άλλοι εκμεταλλεύονται την καλή βαθμολογία του τετραμήνου ή τριμήνου και μετά αδιαφορούν; Μήπως αυτή  θα πρέπει να γίνει πιο αυστηρή και να ξεκινά από πιο χαμηλά;
Διαβάστε παρακάτω αποσπάσματα της συζήτησης μεταξύ των καθηγητών:

Το πραγματικό ερώτημα είναι γιατί αυτός ο μαθητής αφέθηκε να πάει στο Γενικό Λύκειο.
Να κάνει τι; Να πάρει ένα virtual απολυτήριο και μετά (πιθανώς) να εισαχθεί ......σε κάποιο από τα ΑΤΕΙ της επικρατείας;

 Νομίζω ότι η πραγματικότητα είναι ακόμα πιο ακραία. Και με χειρότερους βαθμούς προάγεται ο μαθητής.

Να μου πει κάποιος γιατί έχει γίνει κανόνας να μην υπάρχουν "προφορικοί" βαθμοί κάτω από τη βάση; Γιατί δεν μπορούν οι βαθμοί των μαθητών στα τετράμηνα να ξεκινούν από το 5 ή από το 6; Γιατί βάζουμε τέτοιους βαθμούς στους μαθητές από το 1ο τετράμηνο ώστε να γίνονται τουρίστες στο 2ο και στις εξετάσεις;

Οι μαθητές και οι γονείς θα πούνε ότι ο φυσικός δεν έχει μεταδοτικότητα, γι΄ αυτό δεν έμαθε φυσική το παιδί,


Διαβάστε όλη τη συζήτηση  στο  http://ylikonet.gr/forum/topics/3647795:Topic:358228

Δεν υπάρχουν σχόλια: