Όχι άλλες ελιτίστικες , απαξιωτικές διακρίσεις για τους δασκάλους




Σχετικά με το  άρθρο: " Με 19000 μόρια ο γιατρός και 9500 ο δάσκαλος"  που δημοσιεύτηκε πριν λίγες ημέρες.

Nikos Moschopoulos  
Για να εξηγούμαστε! 
Ορμώμενος από τον τίτλο και μόνο του άρθρου που πολυκυκλοφόρησε αυτές τις μέρες και με αφορμή τα δεκάδες απαξιωτικά σχόλια για τους υποψηφίους που απέτυχαν να αριστεύσουν στα παιδαγωγικά τμήματα θα ήθελα να επισημάνω δυο πράγματα: 
-Η κοινωνική και ανταποδοτική αξία που έχει κάθε πανεπιστημιακό τμήμα είναι αυτη που του δίνει η πολιτεία!
-Ποτέ στα ελληνικά δεδομένα δεν έγινε μια ουσιαστική,ποιοτική και άρα ανταποδοτική μισθολογικά αναβάθμιση τής εν λόγω σχολής (με εξαίρεση την κατ'επίφασιν αναβάθμιση της με την δημιουργία των Παιδαγωγικών τμημάτων).
-Το παραπάνω απορρέει από την παντελή έλλειψη βούλησης του επίσημου κράτους αλλά και από την παγιωμένη αντίληψη ότι ο επιστήμονας στον οποίο εμπιστεύομαστε το πολυτιμότερο που έχουμε ως κοινωνία, δηλ. τα παιδιά μας , μπορεί να ζει με μισθούς εξαθλίωσης, γιατί έχει ένα μόνο αφεντικό -το δημόσιο- αλλά ακόμα και στο ιδιωτικό τον έχουμε γραμμένο αφού μπορούμε να καταστρατηγούμε όλα του τα δικαιώματα και να τον πληρώνουμε όσο θέλουμε και γιατί βεβαίως σε ένα πλέγμα πολτικών σχέσεων σε καμία περίπτωση δεν επηράζει ο κλάδος αυτός μικροκομματικά συμφέροντα και διαπλοκές , ώστε να τον έχουμε καλά πληρωμένο και άρα αναβαθμισμένο!
-Οι απεργιακές του διεκδικήσεις δεν απασχολούν κανέναν , γιατί δεν επηρεάζει τον παραγωγικό τομέα και άρα ουδούλως μας απασχολούν! 
-Αντίθετα οι υποψήφιοι των ιατρικών τμημάτων γνωρίζουν καλά, γιατί αυτή είναι η κατεστημένη κοινωνική και κρατική αντίληψη, ότι στην περίπτωση που ιδιωτεύσουν -αλλά και όσο ακόμα το φακελάκι λειτουργεί στους δημόσιους φορείς υγείας- έχουν πολλαπλάσιες επιλογές οικονομικών προοπτικών, λιγότερες βέβαια δεδομένης της κρίσης. 
-Αν μέχρι πρότεινος οι υποψήφιοι επέλεγαν τα παιδαγωγικά τμήματα λόγω ενός γρήγορου διορισμού με αντίτιμο τα 800 ελεεινά ευρώ για την επιστημονική και την κοινωνική τους προσφορά , εν τούτοις δεν είδα-είδαμε κανέναν και καμιά να σπαράσεται από αγώνες και αγωνίες για τα 19.500 μόρια που συγκέντρωναν οι υποψήφιοι των παιδαγωγικών τμημάτων επί σειρά ετών!!! Πολύ δε περισσότερο δεν είδαμε καμία κοινωνική απαίτηση αλλά και καμία πολιτική βούληση που θα βάζει το ΔΑΣΚΑΛΟ εκεί που του αξίζει!
-Όλα τα παραπάνω θα παραμείνουν ίδια , όσο συμβαίνουν σε ένα σάπιο εκπαιδευτικό σύστημα που μοριοθετεί το χρήμα και όχι την αξία και όσο η επίσημη κρατική αντίληψη δεν εννοεί να καταλάβει ότι οφείλει να αναγνωρίζει και να ανταμοίβει όσους αφιερώνουν τη ζωή τους στις ψυχές και το πνεύμα των παιδιών μας!
-Ας λείψουν λοιπόν αυτές οι ελιτίστικες , απαξιωτικές διακρίσειςπου προσπαθούν να συνδέσουν το μέγιστο των λειτουργημάτων , αυτό του δασκάλου, με πολιτικάντικες ανεύθυνες αστοχίες! 
-Και πολύ περισσότερο ας αφήσουμε τα χυδαία ειρωνικά σχόλια για τους υποψηφίους που σημείωσαν χαμηλές βαθμολογίες, αφού και τα παιδιά αυτά είναι γεννήματα ενός πολιτκού συστήματος που αρχή του έχει το νόμο της προσφοράς και της ζήτησης και όχι της ορθά αμοιβόμενης κοινωνικής προσφοράς!

Δεν υπάρχουν σχόλια: