29/4/16

Η βάση και το άγαλμα: Απαισιόδοξες σκέψεις για τη θεμελιώδη εκπαίδευση




 fresh-education

 Πηγή: http://users.sch.gr/ppiliour/index.htm

Η βάση και το άγαλμα: Απαισιόδοξες σκέψεις για τη θεμελιώδη εκπαίδευση (Philippe Perrenoud)

Το κείμενο που ακολουθεί είναι του  Ελβετού κοινωνιολόγου Phillippe Perrenoud.  Έχει δημοσιευτεί στο Περιοδικό Εκπαιδευτική Κοινότητα το 2009 τ. 90(ένα από τα καλά περιοδικά στην εκπαίδευση που  πλέον δεν κυκλοφορεί)
Μετάφραση: Μαίρη Κορφιάτη.
 

Ο Phillippe Perrenoud   καταθέτει τις σκέψεις του σχετικά με τις γνώσεις και την κουλτούρα που παρέχουν τα σχολεία στους μαθητές.  Ένα πολύ καλό κείμενο για προβληματισμό που καταλήγει σε ένα μεγάλο ερώτημα που αφορά το περιεχόμενο και τη στόχευση των προγραμμάτων σπουδών.Γνώσεις για τους μαθητές που προορίζονται για σπουδές ή γνώσεις για τους  μαθητές που δε θα τα καταφέρουν;

Διαβάστε το άρθρο:

Η βάση και το άγαλμα: Απαισιόδοξεςσκέψεις για τη θεμελιώδη εκπαίδευση

Δεν υπάρχουν σχόλια: